Használja a közösségi média marketinget az ügyfelek megnyeréséhez
Akár Ön egy jól megalapozott vállalkozás tulajdonosa, akár csak annak fontolgatását fontolgatja, megnövelheti a bevétel összegét, ha megtanulja hatékonyan használni a közösségi média marketing technikáit. Ez a cikk számos tippet tartalmaz, amelyek hasznosak lehetnek az út során. Ne az igényeinek legmegfelelőbbeket vegye.
Amikor akciót tart vagy különleges promóciót tart, akkor a közösségi médiát használja a reklámozásához. Feltöltheti a Facebookra, a Twitterre, egy blogra és bármilyen más közösségi oldalra, amelyet használ, és az eladásokat több száz, ha nem ezren nézik meg. Ez egy gyors és ingyenes módszer arra, hogy az emberek megismerjék az Ön promócióit.
Használja a listákat, amennyire csak lehetséges. Az emberek szeretik a listákat, mert könnyen olvashatók és könnyen továbbadhatók barátaiknak. Amikor blogokat vagy cikkeket készít listákkal, azok, akik hasznosnak találják az Ön által megadott információkat, nagyobb valószínűséggel továbbítják a linket másoknak a Facebookon, a Twitteren vagy más közösségi oldalon keresztül.
Használja a Facebookot, hogy nagyon alacsony költségű marketing lehetőségeket szerezzen. Hozzon létre professzionális üzleti fiókot, vagy hozzon létre üzleti rajongói oldalt. Szánjon egy kis időt arra, hogy megkeresse versenytársait a Facebookon, hogy megtudja, mennyire jelen vannak, és mit tettek ennek érdekében. Ne másolja le, amit csináltak, hanem használja az oldalát példaként arra, hogy mi működik, vagy mi nem.
Gyakran frissítse adatait és bejegyzéseit a közösségi oldalakon. A közösségi médiát használó személyek többsége gyakori frissítéseket szeretne, így ha ezt elmulasztja, előfordulhat, hogy a hírneve helyrehozhatatlanul sérült. Válassza a kéthetente történő frissítéseket.
Gondoljon arra, hogy egy blogger, aki a szakterületének szakértője, írjon neked, vagy tegye ugyanezt nekik. Mindkét módszer növelheti a webhely forgalmát. Amikor másik blogba ír, győződjön meg arról, hogy beleegyezett abba, hogy linkeljen egymás webhelyeire. Vissza kell adnia ezt az udvariasságot, ha valaki blogol az Ön webhelyén, természetesen. A többi blogger olvasója valószínűleg eljön és megnézi.
Ne tegyen közzé irreleváns és triviális bejegyzéseket a közösségi média profiljaiban. Mindig tartsa szakszerű és releváns bejegyzéseit. Senkit nem érdekel, hogy új mobiltelefont kapott, vagy hogy sorban állsz a filmeknél. Ezeket a triviális bejegyzéseket a saját személyes profiljának kell fenntartania, nem pedig az üzleti profiljának.
Próbálja meg a Twitter alkalmazásainak összekapcsolásával más közösségi médiaprofilokat is közzétenni egyidejűleg. Ezek az összekapcsoló alkalmazások óriási időmegtakarítást jelentenek. Amikor üzenetet tesz közzé a Twitteren, az automatikusan ugyanazt az üzenetet teszi közzé a Facebook, a YouTube és a Google+ profiljain, így nem kell mindegyikbe bejelentkeznie ugyanazon tartalom közzétételéhez.
Ne feledje, hogy amikor a közösségi médiát használja vállalkozásának forgalmazására, akkor az emberekkel kommunikál, nem velük. Az emberek által jelenleg használt technológia és a közösségi média kialakítása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy minden eddiginél könnyebben kommunikáljanak. Önnek be kell kapcsolódnia ebbe a beszélgetésbe, és kommunikálnia kell ügyfeleivel, ellentétben azzal, hogy egyoldalú hirdetési példányt tesz közzé.
A legfontosabb tweetjeit automatikusan automatikusan közzéteheti. Ha új terméket dob piacra, vagy valami fontosat csinál, írjon egy rövid üzenetet, és jelenítse meg követőinek hírcsatornáiban néhány óránként vagy legalább minden nap. Ne feltételezzük, hogy a Twitter felhasználói mindent átolvasnak a hírcsatornájukban.
Ezek a javaslatok célja, hogy segítsenek növelni a vállalkozás potenciális ügyfeleinek számát. A közösségi média marketing hihetetlenül hatékony eszköz megfelelő használat esetén. Használja azokat, amelyek a legmegfelelőbbek, és észre fogja venni, hogy az ügyfelek adatbázisában hirtelen megnőtt az emberek száma.