Létfontosságú tippek a sikeres webshop cikk kampányhoz

Vannak bizonyos kulcsok a sikerhez, amelyeket a webshop cikk segítségével találhat meg. Az, hogy ezeket a kulcsokat a sikerhez a marketing karrierje elején vagy később találja meg, teljesen önön múlik. De ha készen áll arra, hogy megtudja, mit hagyhat ki a cikkmarketinggel, olvassa el ezt a cikket, és ismerje meg a marketinget, de azonnal.

Tartsa naprakészen a tartalmait, és győződjön meg arról, hogy a régebbi tartalmak időtállóak. Bár a dolgok állandóan változnak, próbáljon meg frissített linket hozzáadni a régi cikkekhez. Ha a látogatók először a régi cikkeket találják meg elavult információkkal, a megvalósított linken keresztül könnyen megtalálhatják az aktuális verziót. Használja ki, ha olyan opciók vannak a webhelyén, amelyek lehetővé teszik az olvasók számára, hogy a cikkeket a legfrissebb és a kapcsolódó tartalmak szerint rendezzék.

Ha már van egy jó számú feliratkozója, küldjön folyamatosan tartalmat. Ez fenntartja az emberek érdeklődését az iránt, amiről beszél, és időnként megemlítheti a termékeit is. Próbáljon meg havonta egyszer hírlevelet küldeni, hogy elegendő információt tartalmazzon.

Tartsa könnyen hozzáférhetővé a tartalmát, függetlenül attól, hogy milyen régen íródott. A jelenlegi cikkeiben tartalmazz trackbackeket az évekkel ezelőtti kapcsolódó cikkekre. Ez segíteni fog a keresési rangsorban és a kattintásokban is. Ha valakit eléggé fel tud kelteni ahhoz, hogy tovább kattintgasson a webhelye különböző oldalaira, akkor máris úton van afelé, hogy visszatérő látogatói legyenek.

Ne hamisítson! Ha véleményt ír egy termékről, először tesztelje le. Az olvasók meg fogják tudni mondani, hogy hazudik. Ha nem őszinte, elveszítheti a vásárlókat, akikért olyan keményen megdolgozott.

Időről időre vegyen elő néhányat a múltbeli top hírek közül, és mutassa be őket a hírlevelének címlapján. Ez azért jó ötlet, mert az olvasók egy része talán rá se nézett a cikkre, és így lesz lehetőségük elolvasni.

Tartsa a szövegét egyszerűen és röviden. Ne felejtse el, hogy az internetre való írás más, mint más médiumokra írni. Ne spóroljon az információval, de ha tömör és 2000 szó alatt tartja a cikkeit, akkor az olvasók számára élvezetesebbé teheti az olvasás élményét.

Ahhoz, hogy cikkmarketing-tevékenysége friss maradjon, gyakran változtassa cikkei formátumát. Ne váljon önelégültté, és ne tömje bele az új tartalmat újra és újra ugyanabba a képletbe. Használjon tipplistákat, how-to-kat, anekdotákat és más archetípusokat, hogy változatosabbá tegye cikkeit. A változatos cikkformátumok nem csak az olvasók érdeklődését tartják meg, de így Ön is érdekesebbnek fogja találni a cikkek elkészítését.

Találj egyedi és okos módot arra, hogy cikke reklámcikké váljon. Az olvasók szeretik, ha egy író valami újjal és érdekessel próbálkozik. Hozzászoktak a termékleírás/értékelés/vásárolja meg itt/ formátumhoz. Ha ki tud találni egy másfajta módot a termékei népszerűsítésére, az olvasók özönleni fognak, és vásárolnak is.

Úgy írja a cikkeit, hogy mélyen tükrözzék azt, aki valójában. Használja az eredetiségét és a személyiségét; ez segít abban, hogy jobban vonzza az embereket, mint egy száraz cikk, amely a termékeit reklámozza. Legyen őszinte az írásával, hogy a saját stílusa átragyogjon. Megnő az esélye annak, hogy olvasói visszatérnek, és meg fogják köszönni.

A cikkmarketing sikerének nem minden egyes kulcsa fog ténylegesen hatalmas gazdagsághoz vezetni, ezért ne úgy közelítse meg ezt a témát, mint valamiféle gyors meggazdagodási programot. A cikkben szereplő információk azonban pontosak és hasznosak, és minél gyorsabban ülteti át ezeket a bölcsességeket a gyakorlatba, annál gyorsabban kezdhet el profitálni.